Lille fjanten!

Kuala Lumpur har mycket, men inte vår vovve! Saknar honom ofta, särskilt på kvällarna när man är van att ta en kvällsprommis med goa vännen och så är man ur rutin! Till och med dammsugning av hundhår kan jag sakna! Åååh min lille Scooby-doo vad matte saknar dig! <3
 
 
Jag vet ju att han har det bäst där han är nu! 
 
VÄLDENS STÖRSTA TACK till fina familjen Möller;
Milo för att brorsan får låna lite kärlek, vatten och mat under en lite längre period än vanligt ;)
Jessica för att du har koll på honom och inte låter honom fjanta iväg i sina dagdrömmerier,
Jonas för att du tar ut honom på fågeljakt
och fina pojkarna Elliot och Sigge som håller ställningarna så Neo får utlopp för sin barnälskargen!
Ni är bäst, och jag är djupt tacksam för att Neo får vara hos er! När ett mattehjärta saknar sin vovve är det skönt veta att han har det så bra som han kan ha det nu! :)
I miss ya guys!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varit och hälsat på honom :-) Han blev jätteglad! Och ja, verkligen supertöntig ;-)

Kram! ÄlskarSaknar <3

Svar: :)
Maria

2012-09-12 @ 00:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0