Heldag med bästa Alvan!

Yeyy! Nu har man ramlat innanför dörren efter en heldag ute på KL's gator och mall! :)
Jag, Fredric och Alva lämnade småtrollen med Ohlala och snodde lite egentid! Egentligen önskar jag var lite piggare men man får göra det bästa av saken! :) Förkyld i KL är inte riktigt nåt man känner att man har tid med! :) Men barnen hade haft en superdag och likaså vi, så det är ju tipptopp! :)

Jag, Alva och Fredric drog på teknik-Mekka, Low Yat Plaza, teknikprylar så långt ögat orkar se, och sen lite till. Vi skulle fixa ett fodral till Paddan (a k a Alvas android-pad) och sen lämna in hennes mobil för reparation, om den ens går laga. Det första gick bra, men Alvas mobil stannade hemma så vi får se vad vi gör med det sen. :) 
 
Efter LYP for vi till Times Square för lite prisvärd shopping och för att Fredric skulle köpa skor! Det var dåligt om det för karl'n och om han skulle orka en dag på stan med mig o Alva så var det ju tvunget. :)
Gick in till en vinteraffär, ooo vad jag saknade Sverige lite då. En varm halsduk, en kappa och mysiga vantar.. Drömma gör man ju. :)
 
Outback! Världens godaste köttbitar för en skaplig peng! Mööört!!! Helt värt varenda krona! Vi åt som vi aldrig sett en ko förut, men med kycklingstreaken som råder här så var det gott med lite ribs och kött!!
 
Finaste familjen! <3
 

Alvan viftar med börsen som hon prutade på så in i tusan på!
 
Paddskyddet! :)
 
Vi pyste till KL Twin Towers för lite turistkorttagning! Och gick minglandes bland Prada, Gucci, Chanel, Luis Vuitton och så landade vi på the Gap, där jag försökte sälja på Alva ett par jeans, men ack vad jag gick bet. Får försöka om några år igen! :) Men snygga var de, det vidhåller jag till tusen! haha 
Alva håller inte med. :)
 
 

Alva goes Top Model! :)
 
"FMA was here!"
 
Vilka styrkedårar vi är! :)
 
My loved one! <3

Efter turistfotona så drog vi iväg för att undersöka möjligheterna till fish spa på MegaMall, istället hamnade vi i Chinatown på shopping och när vi skulle hem upptäckte Alva ett fish spa längs gatan som vi dundrade in på! Sååå jäääkla häftigt, men det kittlades lite mycket när vi satte ned fötterna! Helt bisarr känsla, men 30 min är alldeles för lite för mina fötter, behöver nog några timmar till! :)
 

Somethin' fishy goin' on! :)


Alva får fötterna tvättade!! Spääännande!!

Oh min tur också! Ganska jävla härligt efter en dag på språng kan jag säga! :)
 
Neeeed med fötterna!!! Kittlas till tusen!!!
 
Vackraste vackraste vackraste Alvan! <3 
Oj vad jag kommer sakna henne när hon åker hem, hjärtat kommer brista!
 
La familja!!
 
Mums mums med gammal död hud! Alva var med sin psoriasis den mest populära. Jag o Fredric fick ta bottenskrapet! :) haha
 
 
Heelt underbar dag!
 
Tack Ohlala för barnvakteriet! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0