Bloggtorka!

Ojoj, vad jag varit dålig på uppdatera! Skäms på mig! Men det har varit rätt lugnt här om än vi varit på små äventyr. 
Det har varit lekgruppen med barnen och bokklubb med goa gänget i SWEA, kommer sakna dem lite faktiskt när jag åker hem, man har ju som börjat lära känna folk nu litegranna.. Känns som man lämnar allt mitt i liksom, men visst, jag längtar hem också! :)
 
Jag har ju börjat köra bil nu, och så svårt är det ju inte trots vänstertrafik, men varit rätt såsig i huvudet och orken har varit sådär, så det har känns motigt att köra. Men nu för sjutton, måste man väl ta sig i kragen och bara tuta och köra. Det går bra, men fortfarande ibland så blir det rookie-fel med att slå på vindrutetorkarna istället för blinkers.. Ofta i farten, men det går ju fort rätta till! :)
Dock första ggn jag skulle skjutsa svärfars till KL centrum så körde vi ju fel, inte bara en gång, utan två på hemvägen vilken resulterade i en omväg de luxe, men jag ser det positiva i det hela med att svärfars nu fick se ett annat malaysia.. Eller nåt?! ;) Vår GPS är inte riktigt nykter alla dagar i veckan. :)
 
Imorgon åker vi till Langkawi med flyyyg! Ska bli riktigt härligt komma sig iväg! 
Uppdaterar på måndag med bilder! :)

Bjussar på lite pics från Akvaria-besöket!

Ing-Marie, svärmora! :)
 
 
 
 
 
 
 
Bosse, svärfar! :)
 
 
Så, nu drar vi från KL en helg, bloggar mera sen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0