Lite trögt just nu..

hoho, idag är en slow day i skallen för fröken Kuusela med bihang.
 
Lite mojitos (happy hour halva priset) och lite god mat igår gjorde kvällen för mig! :) Oj så fantastiskt roligt vi hade! Åt på Souled Out (mitt favvomojitoställe nu) en fantastiskt god indisk kyckling för hiskeliga 23 ringit (!) och drack för betydligt mera pengar. :)
Sen när vi varit där klart, fått i oss lite natta mat på lokalt hak och fick klartecken av Alva att vi fick komma hem (Hon skulle girlfana och se på OneD's nya annoumecent) så for vi förbi Alfs lägenhetskomplex för att se hur han bodde, lite lyxigare modernare än vi. Men jag gillar vårt familjära komplex mera tror jag. :) Man får verkligen se hur en del kan bo, och poolen med överhäng på 33e vån skulle jag nog aldrig klara av med mina nerver. Men häftigt se ändå! :)
 
Ohlala och mojiton. Och facebook! :)
 
La Älskling. Undrar vad han gör? =)
 
Scary Mojito? ;)
 
Le gäng. :)
 
Mojitos is da shit! Kommer sakna dem när jag kommer hem. :)
 
Nää, idag blir det MdDonalds Home Delivery. Orkar fan inte laga mat. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0