Butterfly Park

Oh jissus så tråkiga vi har varit idag, dock har det regnat till tusen på eftermiddagen så allt är väl förlåtet. :)
 
Dock var vi lite utflyktssugna igår, skulle till Lake Garden Bird Park men när vi kom dit var det folk precis överallt, en smockad parkering och då blev det lite ändrade planer. :) Vi kan gå till BP när det är mindre folk, antagligen hade det göra med Hari Raya Aidilfitri som firas här nu, i dagarna 3 ska det smällas, ätas och minglas. :)
 
Så, den ändrade planen blev Butterfly Park. Dock blev jag lite besviken på det, kan säga att fjärilshuset i Stockholm är bättre men oh så mysigt det ändå var. Lummigt, blommigt och kulligt. :)
Så besöker ni KL så finns det säkert andra fiffiga saker att hitta på! :) (och lägga pengarna på) 
 
Fiskar, finns överallt här!
 
Matplats!
 
Inte särskilt barnvagnsvänligt. Som allting annat här. :)
 
Lummigt, blommigt och bara mysigt.
 
Fjärilarna, som var svåra att fånga på bild!
 
Myyysiga gångar!
 
Ibland händer det... :)
 
 
Såhär vill jag ha det ute i min trädgård. Nån som är sugen på hosta upp lite cash? ;)
 
Grodorna. Som jag först trodde var löv.. :)
 
 
Och nu, the best for last: Hur man kyler barnens mat och inte orkar blåsa sig blå längre:
 
Tack AC, I will miss ya.. :)

Kommentarer
Postat av: Erika

Sötnosar som håller varandras hand!!! Önskar mina kunde göra det ;-). I dag sa dom dock på dagis att när Tor och Alva möttes ute på gården (lekstund) så sprang dom mot varandra och kramades.. alltid nått. Nu slåss dom som vanligt här hemma ;-). Kram

Svar: Jo ibland händer det! Borde kanske köpa trisslott. Men det finns ju inte här :)
Maria

2012-08-21 @ 17:05:32
URL: http://lillaica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0